23 mars 2009

Snö snö snö

Nu är det inte ens 1 vecka kvar innan min lilla lilla pytte ska bli en dagistjej... Det är faktiskt ingen ångest mer än att jag kramade henne lite extra hårt innan middagsluren idag och tänkte på att nästa vecka är det någon annan som ska krama och säga god natt... huga... nu när jag tänker på det nu så känns det jobbig... ska nån okänd krama... jobbig tanke.... men hur som helst så ska det bli skönt att börja jobba igen jag saknar ett vuxenliv !
Annars så har vi gjort "nada" idag, bara det vanliga köret...

Förövrigt så längtar jag till sommaren nu, men igår, inatt och idag så har ju snön bara öst ner, förbannelse, jag som skulle till att beskära bärbuskarna nu i dagarna, ja ja till helgen kanske....

-vi tar med oss den gyllene regeln-

2 kommentarer:

Tant Lisa sa...

Det skall bli varmt i helgen, tror dom som vet

Anonym sa...

Härligt !!