2 april 2009

Dagis Dag 4

Jag TROR inte längre att jag älskar skatteverket...

JAG VET !!!
:)

Det verkar som om Belli har haft en bra dag på dagis idag, hon grät inte när jag gick, hon hade ätit bra ( men seriöst, hon får äta själv och idag serverades soppa... hon fick SÄKERT i sig mycket, säkert..... hon hade extra byxorna på sig när jag hämtade henne...) hon hade sovit i en timme och hon grät inte när jag kom. Detta måste vara bra omen men vad vet jag...??? JAg känner mig vid gott mod och hoppas på en lika bra dag imorgon ! Förrövrigt så ska D med och lämna på dagis imorgon och sen ska vi UMGÅS... näe förresten det ska vi inte, vi ska fixa och snickra och hamra och spika och måla och så... det är visionen iallafall.

Vidare så heter min nya kompis Mucoangin och är mot ont i halsen... den är lika effektiv som en käftsmäll och bedövar hela svalget OCH gomen OCH tungan.... Likt en ordentlig tandläkarbedövning, fantastiskt !!

-vi tar med oss den gyllene regeln-

Inga kommentarer: