15 maj 2009

Fredag...

...solen skiner, jag är ledig och......
vi har sjukstuga hemma !!
Här härjar förkylningar så det står härliga till. Bäsing är piggast av oss tre hon har BARA snor i näsan och är förövrigt kry ! På andra plats kommer jag, jag har oxå snor i näsan (fullt faktiskt...) plus lite huvudvärk och allmänt hängig. På första plats på familjens sjukdomsskala kommer då alltså fadern... han tror han ska dö... Iallafall trodde han det igår, idag verkar det lite lite liiiite bättre. Hans förkylning har satt sig i halsen så när han ska göra sig hörd så kan han bara viska., min förkylning har satt sig i öronregionerna (??) vänster öra är totalt lock medans höger hänger med på halvfart... ni fattar va !! Ingen vidare kommunikation alltså... Joorå så har vi det...

Imorgon om allt går som det ska så är jag gräsänka, D ska ut med Carolina på premiär tur ! Det kommer nog bli åka av... om han fortfarande lever då vill säga :)

-nära havet vill jag bo-

1 kommentar:

Sandra sa...

Jobbigt!!!
Jag vet inte riktigt vem det är mest synd om......
Ta lite mera nässpray.... eller inte?!?!