11 maj 2009

V A B

Vård Av Barn....

Min kotte har fått snor i näsan och bänghosta, inatt har vi sovit 3 timmar HÖGST, inte i streck dock...

Själv är jag muchoctrött idag, de senaste dagarna har inte bjutit på sömn direkt. Natten till lördag vaknade vi av att Isabelle hade feber det kändes ju passande efter som vi skulle på bröllop på lördagen och Isabelle skulle sova hos sin farmor. På lördagsmorgonen var alla sjuksymtom som bortblåsta och bröllop det blev !! Och Vilket bröllop sen...

Bröllopet följdes ju självklart av en fest... Fest är alltid kul men jag vill alltid gå hem aningen före min kavaljer och detta leder ALLTID till att jag går själv och han får senare hjälp att komma hem... Märkligt fenomen... En mycket trevlig tillställning iallafall !!

KÄRLEKEN ÄR UNDERBAR !!

- jag bara kände för att avsluta med en klyscha... :)

3 kommentarer:

Tant Lisa sa...

vilka är brudparet

frida sa...

Bruden är min barndomsvän Maria, pelles dotter, you remember ???

Tant Lisa sa...

NU ramlar poletten ner!!
Har sett dem för ett tag sen!!
Bruden och fadern