18 juni 2009

Bra gjort !

Igår gjorde jag ett ordentligt frest i trädgården... Sen nya huset byggdes så har vår "parkering" varit ordentligt gropig och detta har resulterat i att så fort det regnar så har vi fått parkera våra bilar i nått som mest liknar en skitig barnpool.... så igår tog JAG tag i problemet !! Jag har med hjälp av en spade och en skottkärra och två miljarder ton jord fyllt igen dessa jättegropar !! Med hjälp av Ds firmabil har jag plattat till och igår när jag gick in var jag riktigt riktigt nöjd med mig själv !!!
Idag har det hellregnat HELA dagen... det som igår var mycket bra, torrt och platt är idag en djup sörja av geggamojja.... suuuuck... vad gör jag nu ?? Varför kan man aldrig göra nått som blir bra ?? Förbannelse vad tröttsamt !!

Imorgon är det midsommarafton vågar man hoppas på mer än 13 grader och uppehåll ??

Inga kommentarer: