16 augusti 2009

Hello my name is Frida and I am 27 years old....

Helgen är till ända och det har varit en skithelg.... skönt att den är slut ! Mest frustrerande denna helg är att min dotter inte velat sova, både fredag och lördag har nattningen slutat med att BÅDE mor och dotter har somnat vid 22-tiden vilket samtidigt resulterat i att tredjepart i familjen har moffat i sig mammis godispåse.... förbaskat !!!

Idag har vi varit i stockholm och träffat vänner till familjen som flugit in från Amerikat. Aldrig förr har jag varit så säker på att min engelska suger... var jag inte bra på engelska förr ?? Jag trasslade in mig i engelska ord och mötte ständigt återvändsgränder i mina utlägg... som sagt, var jag inte bra på engelska förr ??

Förövrigt, min dotter börjar få snor i näsan, very funny !!

Förövrigt number two... vernissagen vi var på i fredagt var aningen lam om jag ska vara ärlig... en liten bild och några böcker var allt som fanns... i skyltfönstret... rätt helg - fel månad ! Någons morfar börjar bli riiiiktigt förvirrad :)

Inga kommentarer: