27 september 2009

En helt barnfri helg

Den här helgen har jag lärt mig mycket ! Mycket av detta visste jag innan, faktum är att jag inte ens visste att jag hade glömt det...
  • Att städa är underbart när man har musik på högsta volym.
  • Att sminka sig till Kalle Bah ger aningen bättre resultat.
  • JAG ÄR BLEK SOM ETT PAPPER.....
  • Gå inte och tro att ni hinner in till stan till åtta, bara för att man startar att festa tidigt.
  • Om man nödvändigtvis måste spilla rödvin på brallan så gör det INNAN taxin kommer så det finns tid till ombyte !
  • När det är kulturnatt är det fullt överallt.
  • Att köa suger stor discob----e.
  • Att se med vuxna ögon på dessa packade 20åriga spån som tränger sig i kön till krogen kan trigga igång misshandelskänslor i kroppen.
  • Hur faan ser vissa ut nu för tiden ?
  • Jag känner mig ute och gammal och omodern på vissa krogar.
  • Varför kan vissa (lillebror) passera i vipkön utan att blinka, när andra får stå i den breda och låååånga kön ?
  • Jag dansar aldrig nykter.
  • När man granskar ett dansgolv på krogen inser man att 80% av de som dansar verkligen inte borde det...
  • När ingen väcker mig peraoutomatik på morgon så vaknar jag iallafall.
  • Jag sakna mitt barn något oerhör !!

Vi hade en underbar kväll igår, idag har min stjärt haft närkontakt med soffan hela dagen, förrutom den halvtimmen restid till pizzerian !

MER FEST ÅT FOTFOLKET !!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Tack för en JÄTTE TREVLIG och ROANDE dag/kväll/natt!!!

Det tar om nart igen, men utan kö!!

Sandra sa...

SSSSSSSSSSSSSSnart skulle det va!