18 september 2009

FREDAG = FRIDAG = LEDIG....NOT

Fredag är min lediga dag den är nu kommen och jag känner mig allt annat än ledig.... Stor fest kommer upp i morgon och JAG är värdinna.... ja ja, jag vet att det var frivilligt och helt min idé men iallafall.... hus ska städas - fönster ska tvättas - löv ska krattas - bord ska dukas - blablabla... ni fattar va ! Mitt barn tyckar att jag är världens tråkigaste mamma och som betalninga av det så har jag nu hela köksgolvet fullt av flingor och tvättstugan full av skor kastade huller om buller, TACK !! Nu sover iallafall barnet och jag BORDE göra en djäkla massa saker nu när jag verkligen har tid ! Jag tog en rad av min chokladkaka ( JAA SANDRA DET ÄR DEN CHOKLADKAKAN.....) och satte mig i soffan med datorn i knät, faan vad jag är usel ! Snälla kroppen gör nått .....

1 kommentar:

Sandra sa...

Min är oxå öppnad!!! På jobbet dessutom......