25 november 2009

Sjukdomarna anfaller...

Så där !!
Nu får iallafall inte dottern svinet...
I mina ögon var denna mass-vaccination skrämmande, jäkla massa folk jäkla massa barn och sjuksköterskor som gapade högt och pekade med hela handen...

Förövrigt så lever jag IGEN under kräk-skräck, jag är helt inställd på att det är dax för kräksjukan i natt och jag vill därför inte gå och lägga mig. Jag har rekat att hinken står där den ska och många rena handdukar finns i skåpet... jag vet, jag är psyk.. men iallafall.... JAG VILL INTE HA DET !! BLÄÄÄÄ.... Jag kanske borde tillägga att jag har noll symtom hittills !!

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag vet minst två som fått baconfebern trots vaccinet.. man kan aldrig va säker =/ läskigt läskigt..

Elin sa...

I know the feeling Frida!!! Jag är också psyk...det vet du!! Du behöver inte känna dej ensam =)

Frida sa...

Jo jag har oxå hört det Anna, verkar inte det lite sjukt ??

Elin, jag vet att du och jag är tvillingsjälar när det gäller detta !! Detta är ett mycket sjukt beteende från vår sida !!