19 januari 2010

Högst på listan...

Idag ser det aningen ljusare ut i sjukstugan. Idag är det Isabellinnen som är "sjukast" och tätt efter kommer jag. Vi snorar ungefär lika mycket men Isabelles hosta tar alla priser. Inatt har vi sovit lite mellan 2 och 3 och resten av tiden har vi hostat, eller hon har hostat och jag har legat brevid och tyckt synd om barnet. D är inte längre med på sjuk-sjukare-sjukast-listan eftersom han är på jobbet idag och kallar sig själv för frisk. Jag höll inte med men karln är ju stor så han fick avgöra själv om han skulla jobba eller inte...
Förövrigt blir vi hemma imorgon oxå men jag hoppas verkligen att vi är "fit" på torsdag för det börjar bli långdraget hemma.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du saknas, MEN hälsan går absolut först!!!
KRAMIZZZZZZZZZZ

.....känd som Frida....... sa...

Du är gullig du !! Kan jag komma imorgon och tillbringa dagen i "R"-rummet tror du, jag behöver soooooova...