26 januari 2010

Kroppsrenoveringen fortsätter..

Som jag har varit inne lite på tidigare så är ju januari en riktig "måste" månad och hittills har det gott riktigt bra faktiskt det blev ju noll poäng på bilbesiktningen och det blev noll hål hos tandläkaren och idag var det dax för nästa punkt på listan : Vårdcentralen....
Jag har en tid gått och nojat lite över tre födelsemärken på min kropp och nu var det dax att gå till doktorn och få domen...
Nåja, det kanske lär aningen allvarligt men faktiskt så får ju gud och alla cancer nu för tiden och därför tyckte jag att det var dax att söka.
När jag berättat mitt ärende för farbror doktorn så la han huvudet på sned och frågade om någon i min närhet precis blivit drabbad.... Ehh näe... det är INTE anledningen till att jag är här... just då kändes det om jag var en hypokondriker som sprang på vc varje dag. Två av de tre födelsemärkena var helt ofarliga ÄN så länge... den tredje han kollade på, som dessutom är placerad mitt emellan rattarna var oxå ofarlig och där klämde han till med kommentaren... - Den lilla vårtan kan vi skrapa om du vill ??!! Samtidigt som han drog tummnageln över den... 8/ VÅRTAN ?? Jisses vilken konstig upplevelse, han avslutade besöket med att klappa mih på axeln och säga att jag inte skulle oroa mig... Jaa jisses vilken upplevelse...

Inga kommentarer: