14 februari 2010

Söndag, hela dagen !

Idag har jag slutfört projekt födelsedagspresenter, skönt ! Tiden går sjukt fort - Isabellinnen blir snart 2 år... helt otroligt !
Idag slutar oxå min tid som "gräsänka" D kommer hem från fjällen i kväll och kommer antagligen att vara som ett gående lik... man vet ju hur det brukar gå till när grabbarna är "och åker skidor"... Suuuck... liket lever liket lever !!
Innan han åkte tyckte jag att det verkligen skulle bli skönt att vara lite ensam hemma om kvällarna men så här i efterhand så suger det att vara ensam, jag har somnat mellan 9 och halv 10 VARJE kväll...av tristess...!! Det enda som faktiskt varit riktigt nice när han har varit borta är att jag inte haft någon konkurrens om chokladkakan eller fjärrkontrollen ! Så välkommen hem igen älskling !!
Lite söndagsångest känner jag dock idag, vill inte jobba imorgon...

Föresten så är det ju alla hjärtans idag,
så hjärta hjärta er !!
:)

Inga kommentarer: