26 maj 2010

För kännedom...

Tänderna är felfria ! Men vem vet hur de ser ut i framtiden ? Det visste inte ens tandläkaren... Men alltså, nu - ok !
Förövrigt så funderar jag lite på att förneka min aningen tidiga 30-års kris med en tatuering.. men jag vet inte riktigt vad jag skulle kunna tänka mig för motiv. Ett som är RIKTIGT säkert är att det INTE blir en potatis med en blomma bakom rövven... Men även där är smaken delad... min dotter tycker hon är ursnygg i sin nya tatuering ( och också FÖRSTA tatuering) !!

3 kommentarer:

lotta sa...

Då har jag nog en tidig 30-årskris jag med för jag funderar med på en tatuering. Vet jad jag vill ha bara stilen kvar att bestämma.

lotta sa...

Tror jag börja bli senil med. Skulle ju skriva att det var skönt att tänderna var okej. Så otäckt när de slår i så där.

Anonym sa...

Jomen vad är det för fel med en potatis som tatuering...? *tsss* Du kan ju annars ta en morot eller något? ;D