18 maj 2010

Hummm, hur ska jag inleda....

... bör jag dra hela min personliga profil eller minns ni ??!!
Jag mår bra, min manliga hälft mår bra och mitt barn mår bra - alltså allt är som vanligt här !
Sist jag skrev så var vi ju i renoverar farten igen, (hur man nu kan vara det i ett splitt nytt hus..) och vardagsrummet är nu ommålat... från vitt till...... vitt... fråga inte why....!! Alltså förändrat men ändå inte lixom, på ett utmärkt sätt !!
Vad som däremot är förändrat är min vy ut mot tomten då den helt och hållet har bytt karaktär, även där på ett utmärkt sätt ! Jag säger bye bye geggamoja och HELLO garaget !! Vad jag också så farväl till var vart enda träd, en och buske på framsidan så Marken är nu totalt utfylld och garageplattan ligger klar, mycket bra ! Jag törs nästan lova att INGEN skulle känna igen sig utanför hos oss nu mera !

Nästkommande projekt är nog att anlägga gräsmatta på framsidan och där finns det bara ett alternativ .... RULLGRÄS !!

Näe nu har jag verkligen datat tillräcklig för idag ! Over and out !

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du är tillbaka!