27 juli 2010

Semester är nice !!

Min semester är snart slut.... förbannelse....
Mycket har hänt, och lite har hänt kan man säga... mycket nöje lite nytta... Jag och D i ett nötskal.
Isabellinenkorvinnen är nog den som lärt sig mest under semestern, simma tillexempel, eller hon vevar runt som en bäng med puffar på armarna, simma och simma förresten ! Hon har även lärt sig att sitta ner och kissa när hon kissar i naturen, innan hade hon en tendens till att stå upp och pinka på både ben och skor... Hon har även lärt sig att tvätta håret... något som har varit ett stort problem för henne sen hon föddes.
Förövrigt så har barnet slutat med blöja, till och med på natten faktiskt !!
Vad har jag lärt mig sen mitt senaste inlägg ??
- Drinkar är gott !
- Rosévin är oxå gott !
- Öland är varmt !

over and out !

Inga kommentarer: