31 mars 2011

Att förlösa eller inte !

Inatt trodde jag att det var DAX !! Dax för själva nedkomsten alltså... jisses jag vaknade och hade en fruktansvärd smärta i de nedre regionerna, jag tog mig inte upp och kunde knappt röra mig. Efter mycket om och men lyckades jag (utan att väcka de andra två) rulla runt min säl-liknande kropp och tillslut ta mig upp till stående position, värken avtog, jag la mig igen och somnade om och vaknade 05.28 när klockan ringde. Vad hände undrar man ju ?? Drömde jag eller ? Märklish... Faktum är att jag var hos BM i tisdags och bebis ligger fixerad neråt och redo för utpassage men alltså jag går in i v34 imorgon så liiite tidigt är det ju, men vad vet man ! BB-väskan kanske borde packas så småningom. För övrigt så har jag idag köpt ett par nya skor, sådana med kuddar under som man får snygg stjärt av när man använder enligt reklamen, me like ! Dessa kommer användas flitigt nu, även om resten av sälkroppen kommer se slapp ut till sommare kommer rövven att vara i topptrim alltid något ! Over and out...

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande!