8 december 2007

Då va det väl dax då....

Kastade mig upp till stockholm förra onsdagen för att slå mig fram till Lundell med en ny box i högsta hugg och skam den som ger sig, nu står den på hyllan, signerad Jajamen !! Det jag vill komma till med detta är att så fort min sambo kliver ut på trappan så trissas mitt Lundell beroende igång och jag har då väldigt svårt att koncentrera mig på nått annant, inleda mitt bloggande tillexempel....

Men jag ska försöka ta mig samman,
det här är egentligen en usel dag eftersom jag parkerade min kropp i soffan vid tolv hugget och har följt det exemplet sen dess, jag har ett oroväckande "kli" i halsen så jag antar att D´s bassilusker har bytt lekplats.... Ja ja det var väntat.... Men nu vill jag inget hellre än att mota Olle i grind, men det går ju inte, det är försent, tusan oxå.....
Jag och bebis vill inte bli sjuka........



-Låt inte dom djävlarna ta dig-

Inga kommentarer: