9 december 2007

Sjuk.......

Som jag trodde, inte en blund i ögonen på hela nattan tack vare förkylning och ont i halsen, typist...

Sanningen gick upp för mig oxå då jag ringde min chef och berättade om mina symtom, var på han säger gå och lägg dig i soffan och tänd det andra ljuset, det är andra advent idag och jag har inte ens tänt det första ljuset och ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte ens varit nere i förrådet och letat efter den ( staken alltså ) .... suuuck.....

Detta beror inte helt på att jag är lat, utan mest för att jag misstänker att någon BOR i förrådet, mina misstankar grundas i att när jag senast var i alla kartonger och rev så var det någon som hade byggt bo i ett av mina påskägg med hjälp av påskfjädrar..... Nu har min kära tagit upp jakten på hyresgästen med hjälp av fällor, ingen jaktlycka hittills men historien går vidare !!!

Börjar oxå bli lite panikslagen över att INGA julklappar är inköpta än, måste ta tag i det, plus att ingen, som vanligt, har önskat sig något, men först måste jag bli frisk, det ska jag börja med.



-Låt inte dom djävlarna ta dig-

1 kommentar:

lotta sa...

Inget roligt att vara sjuk. Ronnie håller på att bli lite bättre han har varit riktigt dålig i veckan.
Lycka till med jakten på eran inneboende. kram