29 december 2007

En bamsepyjamas och pyttesockor...


Idag har jag handlat det sista plaggena till bebisen, en pyjamas och och ett par strumpor, nu är det köpstopp !! Jag har visserligen inte handlat mycket alls utan mest så vi klarar oss hem den dagen, men jag vet att jag kommer att kunna begrava mig i kläder från nära och kära när bebis väl är ute, så nu ska jag inte köpa mer !!
Vidare var jag på ÖB och gick loss bland schampoo hyllorna jag konstaterade oxå att det finns grymt mycket skit på ÖB, liknar ju närmast en polsk loppmarknad numera....
Senare konstaterade jag att det är jätte bra med kombi, man hinner ju faktiskt samla pappersinsamling i flera veckor innan det är så fullt i bilen att inte matkassarna får plats, jag hann dock åka förbi två returstationer innan jag kom mig för att stanna vid en....
- men det regnar ju, sa jag till mig själv i backspegeln och använde mina sorgligaste hundögon, men eftersom ingen annan verkade göra det åt mig var det bara att bita ihop och nu är det gjort men satan så lat jag börjar bli....
-Snart kommer änglarna att landa-



3 kommentarer:

lotta sa...

haha den där pyjamasen har jag med köpt idag, fast till Theo. Komiskt. Ska ni gå nyårspromenade på nyår? Vi tänkte göra det, behöver röra lite på oss. kram

.....känd som Frida....... sa...

Oj vad kontigt, men han kan inte ha stl 50 va ;) !
Tack för inbjudan, vi ses imorgon !!
Kram !

lotta sa...

haha nej det vár ett tag sen han hade det. japp vi ses senare idag.