28 december 2007

Långkalsongerna....

Idag hade D jourdag så klockan ringde kl 05.45, suuuuck.... Jag hade en förhoppning om att jag skulle gå ut och ta en promenad vid sju efter att han åkt så att jag blev lite pigg och kanske kunde få en normal dygnsrytm igen men icke.... Av en eller annan anledning släpades min kropp uppför trappan och slog likt ett sjölejon ner i sängen !! Jag plågades av hemska mardrömmar där jag promenerade runt hos vänner endast iförd mina VÄLDIGT slitna långkalsonger.... Nästa gång jag slog upp jacken var klockan 11.20, åt h-vete med den dygnsrytmen...
Annars tog jag itu med ett par ärenden idag som verkligen legat länge och blivit surdegar, det känns riktigt skönt nu efteråt !!
Dagen har även bjudit på regn och + 7 grader det känns ju verkligen som det hör vintern till...

-Låt inte dom djävlarna ta dig-

Inga kommentarer: