27 december 2007

Ny telefon !

Idag har jag varit hos bm och kollat status på bebisen, allt verkar under kontroll så det är väl bara att fortsätta att vänta men snart kommer den, det är inte ens 6 veckor kvar !!
Jag svär varje dag över att våran telefon är dum i huvet och D har lovat att vi ska köpa en ny, idag tog jag saken i egna händer !! Älskling det blev en rosa, så går det när frun får bestämma själv hehe...!!!
Igår gick tvättmaskinen sönder oxå, förbannat.... Min händiga karl lyckades laga den förra gången så han lyckas nog den här gången oxå men han har ju lite annat att pyssla med just nu så det får bli ett senare projekt antar jag, typist jag som behöver tvätta bebiskläder....
Näe nu ska jag lägga maten i lådor och sedan ta en promenad !!

-Låt inte dom djävlarna ta dig-

Inga kommentarer: