21 december 2007

Samma sak varje år....

Är det inte helt underbart när lönen dunkar in, man längtar ner på stan för att slösa lite på sig själv (vilket inte är vanligt så här i juletider !!). Tyvärr så får alla andra oxå lön idag, och om jag hade väntat mig att det skulle finnas kvar någon klädtrasa som skulle falla mig i smaken så fick jag tänka om när det inte ens fanns en ynka liten parkering... jag gav upp och åkte hem....suuuuuck.... vad hade jag egentligen väntat mig ??? Funderade emellertid på att parkera bilen på jobbet typ vid maxi för att sedan ta bussen in till stan, men eftersom jag ser bussar som rullande sjukdoms-spridare ( ja jag vet men jag är livrädd för vinterkräkan.....) så var detta inte något alternativ ! Jag sänder en tanke till alla er som faktiskt hittade en parkering, hoppas ni fick en mysig dag på stan, då trafikkaoset utanför var ett faktum !!

-Låt inte dom djävlarna ta dig-

3 kommentarer:

lotta sa...

åå Jag som tänkte ringa dig idag ocxh fråga om du skulle med på stan. Jag var en av dom lyckliga som fick parkering men fasen vad jag fick leta.

.....känd som Frida....... sa...

Det var ju typist.... Kan vi inte slå ihjäl en dag på mellandagsrean nästa vecka då ??

lotta sa...

absolut Ronnie ska vara hemma i tvä veckor så jag kan nog komma iväg barnfri me :-)