25 december 2007

Över och förbi....

Jahaa, den kom i ett rasande tempo och försvann lika fort... Nåja nu är väl kanske inte julen slut riktigt än men det är bara en tidsfråga.... Vi far runt hos nära och kära, började den 23:e med julfirande hemma hos min familj, julmat, julklappar ( rackarns vad snäll jag hade varit i år, jag tackar och bockar !!!) avslutade kvällen med bingolotto uppesittarkväll, jag och mamma vann 100 kr var, underbart !! Fortsatte firandet hos D´s familj i Medevi på självaste julafton, mat, kalle Anka, julklappar, Karl-Bertils Jul osv....
Idag är det ytterligare en familje middag kl 14.30 och den följs av ytterligare en imorgon, sen är det klart !!!!
Kontentan av min julupplevelse hittills är ont i arslet.... Om jag rent krasst räknar på hur mycket jag har suttit på min bakdel hittills kommer jag fort fram till.....
23:e från 14.00-16.00, flytt till soffa, 16.00-19.30, flytt till källarsoffan, 19.30-00.00 : 10h
24:e från 09.30-11.00 (bilresa), 12.00-15.00 flytt till soffa, 15.00-20.00 flytt till bilsäte, 20.00-21.30 :
11h
21 timmars användning av bakdel skapar smärta.....

Hoppas alla haft en god jul !!
Jag tackar min goda stjärna för att jag inte tog med mig dina baciller hem Lotta....

-Låt inte dom djävlarna ta dig-

1 kommentar:

lotta sa...

Haha ja jag kan tänka mig det. Tänkte lite på dig där, att hoppas inte Frida åker på det här med.