30 januari 2008

Mina bästa arbets....

Igår åkte jag till jobbet en sväng, tyckte det var lika bra att visa mig lite !
-ÅHH VAD FINT DET BLEV.....
Inte en luftbubbla så vitt jag kunde se trots att det var så länge sen du jobba, du är ju en riktig talang Sassa !! Men jag säger som Leffe, - och där står du och gnuggar.....!!
Skönt att se att ni klarar er där nere men ni ska veta att jag saknar er ! Nu verkade det ju kanske inte direkt som ni saknar mig, då mina fotsteg knappt hann tystna i korridoren innan både skrivbord och matplats hade fått en ny ägare. Men vänta ni bara, en vacker dag om inte all för lång tid är jag tillbaks och då ni....

-It´s only rock & roll-

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är absolut inte bortglömd, bara lite kompletterad för ett tag:-)!

Har inte ignorerat Dig, nu när jag kan "kommentera", MEN.... ibland är de lite rörigt-körigt.... puh.
Kram på Dig/S