21 januari 2008

Måndag...

Idag var det dax, måndagar brukar vara bra dagar när man ska börja med nått, typ banta, träna, spara eller så... Mitt problem ligger ju inte i att jag är överviktig eftersom jag faktiskt ska bli morsa om typ tre veckor men problemet är att min kropp börjar tycka det är jobbigt att släpa runt på 15 kg extra.... Så idag skulle jag börja med att röra lite på mig i rent motionssyfte då ! Tänkte införa en (minst en....) rask promenad varje dag i den mån jag klarar av det, idag gick det så där..... Väl ute på trappen insåg jag att det regnade, men det regnade inte regn utan något som liknade snö men som var större och våtare lixom.... Inte nog med det, det var kallt så in i bubblan oxå, jag gick till brevlådan, hämtade posten och gick in igen...
Suck vilken dålig självkontroll.....
Men imorgon, då jäklar.....

-Jolly Roger fladdrar-

Inga kommentarer: