28 januari 2008

Ni fascinerar mig...

Jag kan inte låta bli att fascineras av vad "vissa människor" kan kasta ur sig, under min graviditet har jag lärt mig mycket om dessa "vissa människor" och det finns vissa som har sänkt sig själv under nivån för vad som är rimligt, och tyvärr så har detta skapat aggressioner hos mig som gör att jag ser rött vid blotta tanken på människan/människorna i fråga.

Ärligt talat så finns det mycket som man önskar att folk lärde sig att knipa käft om, vissa saker säger man bara inte, man kan tänka, men inte säga...

Tur att jag har en sund inställning till det hela i alla fall, jag skulle kunna replikera med en hel drös av dumma kommentarer tillbaka, men jag lever som jag lär, jag kniper käft och formulerar meningar i mitt huvud som inte gud själv vill höra....
Jag kan bara le och säga;
- Vilka jävla stjärnor det finns...!!

-kom hit och konspirera ikväll-

1 kommentar:

Sandra sa...

Testing testing...