11 januari 2008

Sista månaden...

Idag är det exakt en månad till beräknad förlossning av bebis ! Mycket kvarstår fortfarande att inhandla och vi måste verkligen ta tag i det i helgen....
Statusen på magen är förnärvarande lite upp och ner, det börjar bli lite jobbigt om nätterna, men jag lägger mina vakna timmar nattetid på att plöja böcker, det är ju värre för min sängkompis som verkligen måste sova eftersom han ska upp och jobba in bröfödan men det är väl bara att vänja sig med tokiga sovrutiner... Annars mår jag oförtjänt bra !!

Idag har jag oxå klippt av 15 cm hår, det syns knappt, men jag känner mig lite fräschare i alla fall och det är skönt, sen var jag hemma hos min kära vän Marie härom dagen och lånade en påse med gravidtröjor eftersom jag hatar mina egna och inte vill köpa nya nu i slut-tampen. Därför känner jag mig nu som en ny och gladare människa !!
Tack gumman du är guld värd !!!

-Jag vill se stadens ljus ikväll-

Inga kommentarer: