10 januari 2008

Tomtesamlingen...


Idag har jag röjt alla spår från allt som har med julen att göra, som ni ser ovan så var det inget tungt arbete direkt då min samling av julsaker endast består av 8 st tomtar...
Vidare så står iochför sig granen kvar inne, naken visserligen så F har gjort sitt jobb men D ska bara och ska bara innan han får arslet ur och kastar ut den, så är det varje år, jag sucker och ignorerar....
Jag var på väg ut på promenad förrut oxå men insåg att det dels år glashalt ute och dels att jag har någon odefinierbar smärta i magtrakten, typ neråt innåt på nått sätt, vet inte... Vände iallafall och gick hem. Nu dricker jag kaffe och äter n-bollar hade två kvar (observera HADE..) !
Ska till BM idag och det skulle inte förvåna mig om vågen går i taket nu, jag känner mig som en lat svullen flodis, det är n-bollarnas fel... Faan...
-Jag vill se stadens ljus ikväll-

Inga kommentarer: