5 februari 2008

Jippie !!

Finns det något bättre än att inse att det längst ner, under all reklam och utskick och skit som samlas i brevlådan, hitta ett handskrivet rosa hemmagjort kuvert !! Detta gjorde jag nyss !!! Visserligen så vet jag vad det är för brev och vem det är ifrån men ändå, det är ju ett kärleksbrev som detta man önskar få varje dag och när det väl kommer blir man såååå glad !!
D och jag ska på bröllop !! Och det ska bli skitkul. Det 10 maj ska klockorna ringa i Kvarsebokyrka för Marie och Johan och efter det ska vi slå klackarna i taket på Häraldshammarsbygdegård ! Jag säger bara, räkna med oss för här har du två halvtorkade partysnören som verkligen behöver lite socialstimulans !!

Själv har jag en underbar klänning som jag använder vid tillställningar som denna, den är gul och vit och kort vääääldigt kort men helt helt helt underbart snygg, finns egentligen bara en hake, den är storlek 34....
Suuuuck....
Jag har alltså precis skaffat mig ett mål, ett mål som ska nås om det så krävs både blod, svett och tårar...

-It´s only rock & roll-

Inga kommentarer: