4 februari 2008

Jag gjorde det !!

Jag gjorde det....
Jag ringde numret och sen gjorde jag det.... Jag ljög så hela tungan är svart och kommer så förbli hela dagen antar jag. Jag kan naturligtvis inte berätta vad jag ljög om då ärendet inte hade en helt laglig karaktär, och jag alltså ljög värre än en häst travar för tanten på andra sidan telefonsladden. Jag vill dock poängtera att vi har ett visst pengaintresse i frågan som helt klart kommer att gynnas av mitt storslagna sinne för att ljuga !!
Så till dig D :
-hahaha, jag vågade visst !!!!- ;o)

-It´s only rock & roll-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Inget hemlig o tala om.... man blir ju en aningen nyfiken!!
Övrigt vill jag bara tala om att jag befinner mig på en annan adress i några da´r.....:-(
Fortsätt knipa o förgyll min vardag!! KRAM

.....känd som Frida....... sa...

Jag hörde att baciller flyttat in... Skit oxå...
Alltid är det nått !
Krya på dig pälskling !