3 februari 2008

Får jag lov ??

Det verkar som om jag får lägga mig på den punkten om att bebis skulle anlända i helgen, typist, men som svärmor sa,
- Det blir när det blir, jag gick tre veckor över tiden....
Suuuuck... det existerar inte i min värld.
Jag har hört om några moves man kan köra för att ungen lättare ska vrida ner sig mot utgången, de kallades för "Ricky Martin Moves" behöver jag säga mer.... Vicka höfter och shejka booty blir kvällens uppgift !! Yeah !! Let´s dance släng dig i väggen....

Annars flyter helgen på, dagen började ju crazy med ett 7helsikes snökaos men övergick fort i regnslask och nu är det +4... Som en vanlig svensk vinterdag alltså !
D spelar tv-spel och gormar fula ord bakom ryggen på mig, som vanligt, jag försöker berätta för honom att anledningen till att han blir skjuten är att han verkligen är skit-dålig på spelet i fråga men det är som att prata med en död, enda chansen till uppmärksamhet är att använda mina ca 70 kg och kasta mig över honom, men först ska jag försöka med ett beprövat judo-grepp och se reaktionen...

-It´s only rock & roll-

2 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Då tycker jag att du ska ta och shaka loss nu....!!

.....känd som Frida....... sa...

Det verkade ju VERKLIGEN inte hjälpa... :)
skit oxå...