2 februari 2008

Nödutgång....

Idag har våran bilpark minskat med ett fordon, det var en liten röd sak som stått i ett garage längst ner på tomten som fick ett nytt hem ! Man kan se det som ett litet sido-projekt som D insett att han aldrig kommer att bli klar med, ingen är gladare än jag :) !!!
Jag kan oxå konstatera att diverse krämpor börjar krypa på, och även i detta fall är ingen gladare än jag om bebis kunde bestämma sig för att komma snart, men det verkar aningen segt, bebisen har väl lokaliserat utgången och insett faktum :
- Ser trångt ut, finns det någon nödutgång...
Nyss kom D hem med en stooor påse godis, precis vad jag satt här och behövde !! Det kallar jag tankeläsning, han är verkligen min bästa !!
Vidare så har jag bakat idag oxå :


Och imorgon kommer svärmor, hon skulle bjuda på semlor, jag och bebisen ÄLSKAR semlor (oxå) !!

-It´s only rock & roll-

Inga kommentarer: