9 februari 2008

Äntligen lördag....

För en annan som går här hemma om dagarna är det ingen vidare skillnad mellan vardag och helg... Det finns egentligen bara EN skillnad; SÄLLSKAP !!! Man har tillexempel någon att äta frukost med och det är aldrig fel !!
Detta borde alltså vara en sån dag...men....eftersom det tydligen stod -bilmarknad- på min sambos schema idag så försvann mitt sällskap fortare än jag hann säga frukost imorse....
Jag och bebisen är sååååå förväntansfulla inför vad han ska komma hem med för några spännande saker.... Kan det bli nått till oss månntro...???
Nu ska jag ta med kaffet upp och dricka det under täcket med nyhetsmorgon som sällskap !!

-jag dansar fram och ler-

1 kommentar:

Sandra sa...

Det är bara o ta det lungt vännen... lika bra att D fixar o besöker dessa mycket intressanta mässor nu.... sen blir de inte mycke till dé!!! Hmmmmmm!!Kram på Dig o "B":-)