10 februari 2008

Utflykten...

Imorse åkte D och jag på utflykt !! Vi åkte genom skogarna och vid halv 10 stannade vi för kaffe och nybakad bulle på en statoilmack (?!). Utflykten hade dock ett syfte.... vi åkte till Örebro där fyra däck ("slicks") inhandlades.... Ingen kommentar lämnad, men jag är lättroad nu för tiden och tycker vi hade en riktigt mysig utflykt !!
Sedan har vi varit på Bauhaus, Jula och K-rauta och konstaterade att vi nog kan göra ett par klipp både här och där, vi konstaterade oxå att det är MÅNGA saker som behöver inköpas till nya huset, oj oj oj vilket underbart lyxproblem !!
Vidare kan jag informera om att ichias-smärtan är typ borta, tyvärr utbytt mot nån annan form av smärta som istället sitter i hela ryggen.... Är den på väg månntro ?? Inget som jag vågar hoppas på men man vet ju aldrig...

-jag dansar fram och ler-

Inga kommentarer: