11 februari 2008

Osams....

Idag är det första gången som bebisen och jag är lite osams... Jag har sagt till på skarpen nu flera gånger att det faktiskt är dax att komma ut, men vad har man för det ?? En tjurig unge som ligger ihop kurad i mörkret och vägrar... Alltså vad är det för stil ?? Jag lovar att den ligger och gör fula grimaser oxå, typ som den där karln i reklamen som härmar sin chef:
- ...du har ju hela helgen på dig... -
Jag ska väl låta den tjura lite till där inne, men i journalen så står det ju faktiskt planerad födelse 11 februari problemet är ju att de har glömt att skriva vilken tid som är bokad så ikväll ska jag ringa förlossningen och fråga när jag ska komma :=)

Annars kan jag glatt berätta att min ichias är nästan borta så jag och mamma har tagit en långpromenad på förmiddagen, och tro det eller ej, men det är vår ute ! Solen värmer, fåglarna kvittrar och snödropparna blommar !! Det är helt underbart ! Jag vågar knappt säga det men faan vad det är skönt när man går mot vår !!

Livet är ju helt underbart !!


Till min pälskling : Jag vet ju att du har rätt men det är ju så satans surt att vänta ! Hoppas du blivit av med bacilluskerna oxå ..!!

-Livet väntar där ute-

1 kommentar:

Sandra sa...

Absolut vännen!!
Nu är jag på G igen... o vá roligt!
Tala om för den lille att det är vår i luften och lite mera att titta påän där inne i trånga mörka magen!
Puss o Kram