13 februari 2008

Kommer kanske med tåget ??

Jaha, nyvaken och toanödig, som sig bör....
Från att ha kännt mig precis knäckt i ryggen och knappt kunnat röra mig känner jag mig idag näst intill symtomfri, nåja lite "ansträngd" känner jag mig väl i kropp och själ men inget anmärkningsvärt. Det är på grund av detta som jag för varje dag som går faktiskt blir mer och mer övertygad över att bebisar faktiskt kommer med storken eller möjligtvis med tåget, eller vad vet jag... När D kommer hem från jobbet så tittar jag på honom med ledsna hundögon och frågar:
- Har du inte med dig den hem idag heller ??
Han tittar oförstående på sin sambo (som på senare tid mer har tagit formen av ett mumintroll).....

Nu ska jag gå och lägga mig igen för att invänta soluppgången, jag har hört att det ska bli vårväder idag, men jag får återkomma med en rapport om det senare för än så länge ser man inte ett smack utanför fönstret. Jag återkopplar helt enkelt senart.

Och förresten, glöm inte era hjärtan imorgon !! :0)

-livet väntar därute-

Inga kommentarer: