5 mars 2008

Hemmafru....

Jag har så smått börjat inse att livet som hemmafru passar mig som handen i handsken, lite dåligt betalt dock. I och för sig kan det ju bero på att jag INTE har ansökt om några mamma pengar än, men hur mycket jag än hatar allt som heter blanketter och formulär så måste jag snart ta tag i den lilla detaljen, usch.....

Jag börjar oxå misstänka att våren börjar komma krypande och det är ju helt underbart synd bara att min lilla dotter tyckte att förra turen i vagnen var en mindre skräckupplevelse. Man kan ju alltid hoppas att det var förstagångenpanik annars kommer mamma köpa hörselkåpor till nästa promenad för oj vad det ska promeneras i vårsolen vare sig I gillar det eller ej....
( I sitter bredvid och tänker....
-Säkert morsan, du gör ju som jag vill iallafall he he he...)
och tyvärr så har hon säkert rätt....

-lycklig lycklig-

2 kommentarer:

Sandra sa...

I har absolut rätt!
Ett citat från en mycket irriterad pappa....:
-Tror han att han är en j-vla kung, eller nå´t!! Jag får ju inte änns skita....
Hm, man gör faktiskt precis va som helst för dessa små individer, tro mig! Kram på Dig morsan!

.....känd som Frida....... sa...

He he.... Så sant så sant !!!!