6 mars 2008

Framtidsyrken...

Nu när D har börjat jobba så har I och jag börjat vår besökar-turné ! Igår var vi på mitt jobb och kollade läget lite, I verkade inte ha utvecklat något vidare intresse för skyltar och dekorer.... Hon sov sig igenom hela det studiebesöket trots att det hoppades från famn till famn !!! Inte heller idag behagade damen att vara vaken då vi besökte ytterligare ett par skyltnissar, det är nog bara att inse att hon inte kommer gå i mina arbetarskor när hon blir äldre, men inte gråter jag för det, mammas flicka ska bli advokat eller kirurg eller liknande :o) !
Annars om det finns någon där ute som känner för lite sällskap någon dag, hör av dig så kommer vi och förgyller vardagen lite !!
Nu ska jag sätta mig i solen lite, man behöver lite sol på fontanellen som en väldigt kär vän till mig brukar säga !!

-lycklig lycklig-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kusin.
Jag vet en gravid tjej med en 1½ åring som springer runt, som säker uppskattar lite sällskap.
Slå en signal och kolla.

MVH Jonte

.....känd som Frida....... sa...

Tack för tipset !!
Ska bli !!