8 mars 2008

Snyggve...

Ja ja, jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera min blogg... Faktum är att det inte beror på tidsbrist (nåja lite tid tar väl min lilla spädis men än så länge är sovtiderna längre än vakenperioderna) utan snarare brist på fantasi... jag tycker inte att jag har någe kuligt att berätta längre, visst skulle jag kunna tjata hål i huvudet på er om min underbara dotter och hennes egenheter men jag inser ju att ni inte tycker det är lika kul att läsa om sånt ! Jag önskar jag hade något smaskigt skvaller med riktigt drypande detaljer att delge er, men icke....
Jag får inse att mitt liv för tillfället är aningen slentrian, men på ett bra sätt lixom.... Vidare så har jag idag funderat på om NT med flit väljer kort till tidningen där man ser ut som ett mojje, nu kanske ni tycker att jag ska kamma mig och inse att jag faktiskt inte är fotomodellsnygg utan faktiskt ser ut så där, så okej jag kan ta det, men om man tittar noga så är det ingen som ser riktigt hundra ut på korten och där i grundar jag min teori på att det faktiskt är NT´s fel....
Jäkla skit-NT...

-lycklig lycklig-

Inga kommentarer: