16 mars 2008

Premiären !!

Idag har vi fikat på en filt på gräset, premiär !!!
-Åh vad skönt, sa vi allihop !!
När kaffet var uppdrucket och semeltårtan slut kröp sanningen fram...
ALLA FRÖS...!!! Typist...
Imorgon börjar bortforslingen av vårat hus, vårat fina lilla hus, lite sorgligt faktiskt men nödvändigt eftersom det nya huset ska placeras på samma ställe som det gamla.
Jag fattar ju inte riktigt hur de ska lyckas köra iväg med huset på en trailer men det kommer jag bli varse i veckan... Huset tas i två omgångar, taket försig och själva huskroppen försig. Ja jösses vilket ekipage det måste bli. Bildbevis är ett måste....
Annars har jag ett annat huvudbry, mina finaste tulpaner kommer nu att hamna under mitt nya hus och det är ett skit.... Mamma, jag och Isabelle ska åka till tomten imorgon och rädda det som räddas kan !

-idag är det bara du och jag-

Inga kommentarer: