16 mars 2008

Hemma igen...

japp nu har pepparkakorna kommit hem, tre veckor i thailand har resulterat i en ordentlig färgskiftning och jag kan inte vara mer avundssjuk, det faktum att jag kände mig blek innan har förstärkts med cirka 1000 % suuuuck.....
Iallafall är de hemma nu och lyckligast är Isabelle som nu ständigt har en gosig famn att ligga i, nejdå hon kommer inte att bli bortskämd....
-Man kan inte skämma bort barn, säger mamma...
Annars så har jag börjat fundera på om man skulle ta och börja planera för en resa till thailand, det faktum att dieseljeans bara kostar 140 kr gör ju att om man bara köper tillräckligt många jeans så tjänar man ju faktiskt på att åka dit.... förstår ni mitt tankesätt...
Sen slog det mig att vi kommer få lite andra utgifter i år, utgifter som vi ju faktiskt oxå nån gång kommer tjäna på, fast om många år. Summan av kardemumman blir att alla våra stora utgifter är bra investeringar, även en thailandresa.....!!!
Måste gå och berätta för D om min nya teori....

-idag är det bara du och jag-

Inga kommentarer: