13 mars 2008

Sjuk...

Mammas lilla flicka är sjuk....
Suuuck...
Det är inte kul att ha feber och snor i näsan, speciellt inte om man bara är tre veckor gammal. Jag tror att toppen nåddes inatt och att hon nu är på bättrings väg men va typist det är... Som om man inte har tillräckligt att oroa sig för så ska de jäkla baciluskerna kräva uppmärksamhet, om de bara hade satt sig på mig...
Idag har vi iallafall varit på samrådsmöte på bygglovkontoret eftersom vårat bygge borde dra igång här inom kort. Om jag säger så här, det var en timme av rena grekiskan, men både D och jag nickade och låtsades förstå... Det blir nog bra det där, som jag brukar säga !!!!

-idag är det bara du och jag-

2 kommentarer:

lotta sa...

Vi har med påhälsning av baskiluskerna. Inte kul. Fasen va kul att det börjar hända något på hus fronten. Vi får träffas när våra smä är krya igen. kram

..Elin alltså... sa...

Hoppas att hon kryar på sej snart...inte kul med snuvig näsa..