17 augusti 2008

Efter regn kommer solsken

Igår gjorde jag en helt egen getingfälla, igår funkade den skitbra, 10 döda getingar på ett kick...ska ringa patentverket innan jag sätter ut kort på den ! Idag däremot är det inga getingar som stör mitt liv eftersom det ösregnar... det är en trist dag idag...
D målar och målar och målar.... Själv gör jag mest ingenting, som sagt, en trist dag idag...

Jag kan iallafall meddela att regnet har fört något gott med sig...

...de är här nu !! Jag har en hel påse bevismaterial en våning upp !

-är det en ynnest eller en förbannelse-

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ja Du .. det är härligt att det "flyter" på!
Jobbar faktiskt i dag, barnen är nämligen krassliga och lite svårt med barnvakt i morgon. Så vädret passar mig fint oxå!
Men solen kommer väl nå´n gång den oxå..... eller?!

.....känd som Frida....... sa...

Perfekt jobbarväder i och för sig...
Klart solen kommer även fast sommaren är slut, den ska lysa på mig när jag målar huset !