17 augusti 2008

Suuuuck....

Finns det någon i hela världen som förstår sig på försäkringskassans hemsida ?? Då menar jag främst den man loggar in på och sen begär föräldrardagar, jag fattar ingenting.... det står olika antal dagar, det står att mina ärenden fortfarande är under behandling (vilket skulle betyda att jag hittills inte fått några pengar...), det står massa konstigt som jag inte fattar.... är jag trög eller trög ?? Plus att försäkringskassan har ringt till D och sagt att man inte kan fylla i blanketten mer fel än han har gjort, tyvärr måste jag ju då erkänna att det inte va han utan jag.... Detta ledde till att jag åter igen fick ringa till Fk.... du har plats 192 i kön..... aaaaooooo skit på dig försäkringskassan. Efter djupa diskusioner med kvinnan i luren trodde jag verkligen att jag hade lyckats ordna allt, men icke.... uppgifterna som står på min sida på internet stämmer ju fortfarande inte, måste ringa imorgon igen
....grattis du har nu plats 7miljoner3hundra5sju i kön.....

-är det en ynnest eller förbannelse-

Inga kommentarer: