11 augusti 2008

Rea är skit

Jag önskar att jag hade lite kort på mitt nya supersnygga kök men sanningen är den att det är lååångt ifrån klart just nu... D håller på att måla väggar och plattsättaren är klar med hallgolvet, själv får jag bara höra att jag är i vägen vilket resulterar i att jag blir sur och inte trevlig alls. Så Isabelle och jag har hittat en ny hobby....
-gå på stan-
.... min tanke var från början att mina små stadstripper bara skulle kosta 10 kr i parkeringspengar, men icke.... Jag gör sk reafynd VARJE gång.... Det väldigt konstiga i detta är att jag starkt ogillar reor alltså jösses vad mycket skit affärerna släpar fram lagom till sommar-rean, och vad händer... jo jag köper skiten och släpar hem till min garderob, nått fel är trasigt i min hjärna....
Jag borde ta efter min pappa, hans standardkommentar;
- Jag köper inte reaskit...!!!

-är det en ynnest eller förbannelse-

Inga kommentarer: