31 augusti 2008

Sammanfattning....

Tyvärr har förkylning tärt hårt på mor och dotter, speciellt på dottern.... Min förkylning är ett avslutat kapitel medans Isabelles fortfarande håller i sig, plus att jag misstänker att hon har jätte ont i sin hals eftersom hon är hes och bara gråter. Att ha en bebis som aldrig kommer till ro utan bara gråter och gråter är aningens påfrestande för en mamma. Värst är att inte veta vad som är fel eller vart det gör ont, hon vill fortfarande bara sova på mitt bröst så det blir soffan i natt igen, men vadå, man gör ju vad som helst för sitt lilla knytte bara hon får sova så hon blir frisk nån gång !

Idag har jag oxå blivit klar med tapetseringen i Isabelles rum, JIPPI ! Jag är bäst ingen protest !!

-gå ut och va glad-

1 kommentar:

lotta sa...

Aldrig kul när dom inte är bra. T fick feber idag, känns just nu som det avlöser varandra. (Sjukdomarna)