28 augusti 2008

Sittbiljett tack....

Vanligtvis så kan jag berätta att vi gick upp kl åtta imorse, men den här morgonen gick vi inte upp alls eftersom vi tyvärr aldrig gick och la oss igår ... Igår kväll vaknade Isabelle kl halv nio, genomförkyld, min enda kommentar - förbannade skit ! Tack vare den kopiösa mängden snor i den mycket lilla näsan har vi tillbringat HELA natten sittandes i soffan och jag är helt knäckt... Imorse kl halv sju när D gick till jobbet och jag fortfarande inte fått sova ville jag lägga mig ner och dö, jag har aldrig varit så nära att svimma som då. På darriga ben och med en febrig, snorig och förtvivlad bebis på armen började jag att leta efter föda, min kropp var långt bortom begreppet matt och utsvulten. Efter tre mackor och tre koppar oboy var jag snart på banan igen, men fortfarande trött, sååå jäkla trött....

-gå ut och var glad-

Inga kommentarer: