27 augusti 2008

Det är synd om min bebis...

.... tror jag i alla fall, det är så rackarns svårt att veta, men hon är ledsen mest hela tiden, hon vill bara sitta i min famn och biter frenetiskt på allt.... Kanske fler tänder på g...??? I natt känns det som hon varit vaken hundra gånger, stackars D.
Det skulle faktiskt ligga nära att det är förkylning på gång oxå eftersom JAG är genomförkyld för tillfället och jag antar att jag kan tacka alla snoriga ungar på öppna förskolan för det. Jag sa ju att det var en smittohär där ! Förbannelse....

-gå ut och va glad-

3 kommentarer:

lotta sa...

Vi är med sjuka hela bunten. så himla trist.

Sandra sa...

Jobbigt...tur att Du slipper jobba.. men synd om resten av familjen! Snor är inte roligt!
Smittar det så fort... ( tänkte på öppna förskolan )
PS
I eftermiddag sticker jag en sväng med familjen....

.....känd som Frida....... sa...

Kan det varit kräfterna som smittade oss Lotta ??

Sandra, Jag VET at du åker en sväng i em och jag är INTE ETT DUGG avens...