25 augusti 2008

Öppna förskolan...

Japp idag var det dax att börja ragga lite nya kompisar till flickebarnet... Öppna förskolan är typ som ett organiserat kaos med massor av barn blandat med miljontals leksaker. Som jag förstod innan så kände jag ingen, medans alla andra verkade vara bästisar, jag hatar sånna situationer men vad ska man göra ? Isabelle tyckte oxå att det var ett konstigt ställe men vi gillade läget och planerar nog att gå dit igen. Isabelle fick iallafall 1 kompis som hette Ronja och mamma fick 1 kompis som hette Ronjasmamma....

Tyvärr är det med ett visst illamående som jag tänker tillbaks på dagens lekstund, varför ?? Joo barn stoppar allt i munnen och detta gäller ALLA barn även mitt.... Så rent krasst så kunde Isabelle lika gärna ha tungkysst den jättemega snoriga pojken i blå tröja... ohhhh ääää.... Snacka om sjukdomarnas mecka....

-det är en underbar dag där ute-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

Nyttigt för lilla Isabelle!!
Gustav gillade läget när han gick 18 år sedan, han tog sitt körkort i veckan, vilken glädje.
Tänk Isabelle när Du får körkort!!