24 augusti 2008

Sanningen genom nyktra ögon !

Igår var vi på kräftskiva ! D och jag delade på ansvaret om bilkörning så han körde dit och jag hem.... huuum.... vad det nitlott eller ??? Men själva skivan var en mycket lyckad tillställning och vissa mår nog lite si och så idag.... Karokemaskinen vittnar om att vi inte direkt har några potentiella idolvinnare i kompiskretsen, men vadå livet är en fest !!

Vid tolvhugget lyckades jag få med mig två slagna hjältar och åkte hem, alltså jag hade bara med mig en hem, den andra släppte jag av hos frun på vägen !

Tyvärr ville inte min dotter ta sovmorgon imorse.... kl halv sju kuckeliku, gick vi upp.... Jag var trött så jag kunde dö !! Kl kvart i nio somnade hon igen, JIPPI jag såg min chans direkt och 15 sekunder senare sov jag oxå ! Kvart i elva ( ! ) vaknade D och tyckte det var dax att gå upp jag var benägen att hålla med....

-det är en underbar dag där ute-

1 kommentar:

..Elin alltså... sa...

Tack för att du släppte av fylltruten på vägen hem! ;)